Pages

Followers

22 November 2011

PeNgAsUh BaRu????

Pengasuh baru Along????

Ya...Along kini dapat pengasuh baru.

Bibik yang seperti aku ceritakan itu sudah ada di rumah..

Alhamdulillah..kini urusan kami semakin mudah

Aku tidak perlu berulang jauh lagi dari rumah mertua ke termpat kerja..

En.Abang pula lah yang terpaksa berulang..

Kini aku lebih banyak masa untuk bersama Along..

Masa rehat boleh pulang ke rumah melihat Along..

Balik kerja pula sampai di rumah awal..

Ini semua memudahkan aku untuk memantau dan membuat terapi untuk memulihkan Along.


Pasal Bibik???

Tak pernah dalam sejarah hidup aku mempunyai bibik..

Agak kekok untuk menyuruh bibik buat kerja itu ini..

Kata abang kita bayar dia suruh jer buat kerja apa yang patut.. Tapi yang penting sekali jaga Along dengan baik masa kami kerja.

Kena ajar 2,3 kali baru nak faham buat kerja..sebab bibik ni tak pernah buat kerja2 rumah...

Kerjanya dulu di Indon hanya mencari kerang..

Semoga bibik dapat menjaga Along dengan baik..semoga niat suci bibik ke sini untuk mencari rezeki yang halal diberkati Allah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...