Pages

Followers

11 November 2011

DeBaRaN Ku KiaN DiRaSa

    Sejak kebelakangan ni, banyak sangat benda yang bermain difikiranku..entahla kadang2 aku bingung untuk memikirkannya..bukan aku nak lari dari masalah..cuma tak pasti adakah itu apa yang aku harapkan..

    Tentang perubatan tradisional Along di Melaka..semoga ada perubahan buat anak kesayangan ku..ibu tidak akan pernah berputus asa untuk berusaha mengubati anak ibu..percayalah sayang..ibu menyayangimu sepenuh hati..

    Tentang maid yang bakal kami terima mungkin 2minggu lagi..tentu ramai yang terkejut kenapa kami memilih jalan sedemikian.. Inilah jalan yang terbaik untuk kami sekeluarga. Harapnya dipermudahkan segala urusan.

    Tentang keputusan pertukaran encik suami mengajar di Putrajaya akan dapat diketahui dalam masa terdekat. Debaran ini semakin kencang ku rasakan. Andai abang dapat bertukar mengajar ke Putrajaya alangkah indahnya hidup ini kan sayang..Tapi aku tak nak menaruh harapan yang begitu tinggi melangit. Kang aku juga yang hampa..apa2 pun doa aku tidak pernah putus mengharapkan segalanya yang baik-baik sahaja buat keluarga yang amat ku sayangi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...