Pages

Followers

16 March 2010

MuKa BenGkAk YaNg CoMeL.


 Selepas aku disahkan hamil 2bulan..bermulalah cik alahan datang tanpa diundang. Akibat daripada makan bayam seluruh badan aku gatal2 dan mulai membengkak. Aku juga mengalami muntah2. Apabila berjumpa dengan doktor katanya mungkin bayam yang aku makan mengandungi racun perosak yang berlebihan. Dan mungkin juga aku alah makan sayur bayam ketika mengandung. Pada masa itu satu badan aku mcm digigit serangga merah2 membengkak. Tak sempat pulak untuk aku snap gambar pada masa itu. Doktor memberi ubat krim tahan gatal dan ubat tahan muntah. 2jam selepas makan ubat tersebut mata dan bibir aku membengkak dan merah. Aku begitu risau dengan keadaan tersebut dan abg membawa aku berjumpa dengan doktor sekali lagi. Doktor menasihatkan aku supaya tidak memakan ubat tahan muntah tersebut kerana katanya aku alah pada ubat tahan muntah. Aku akur dengan nasihat doktor. Sepanjang aku mengandung aku tidak dibenarkan sama sekali memakan ubat tersebut.

~ mata yang stim & bibir yang seksi gitu ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...